Regulamin szkolnego turnieju e-sportowego

 

1. Organizatorzy

1.1. Turniej jest organizowany przez Techniczne Zakłady Naukowe w celu promocji sportów elektronicznych wśród uczniów oraz integracji społeczności szkolnej.

1.2. Decyzje podejmowane przez organizatorów, w tym dotyczące interpretacji regulaminu, rozstrzygania sporów oraz karania za naruszenia, są ostateczne i wiążące dla wszystkich uczestników.

 

2. Uczestnictwo

2.1. Uczestnicy turnieju muszą być aktualnymi uczniami Technicznych Zakładów Naukowych i należeć do klas od 1 do 5.

2.2. Każdy uczestnik może reprezentować dowolnie wybraną przez siebie drużynę.

2.3. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz zasad etyki internetowej i fair play.

 

3. Gry

3.1. Gry, które będą rozgrywane to Counter Strike 2 oraz League of Legends.

3.2. Każdy uczestnik może uczestniczyć w obu grach, jednakże nie można uczestniczyć w dwóch drużynach jednocześnie w tym samym turnieju.

3.3. Uczestnicy muszą posiadać własne legalne kopie gier oraz dostęp do odpowiednich platform do przeprowadzania rozgrywek.

 

4. Harmonogram Rozgrywek

4.1. Kwalifikacje online będą trwały od 1 marca 2024 roku. Dokładne godziny rozgrywek zostaną ogłoszone po rozlosowaniu drużyn.

4.2. Ćwierćfinały online odbędą się po zakończeniu kwalifikacji online i zostaną przeprowadzone w terminie ustalonym przez organizatorów.

4.3. Półfinały oraz finały odbędą się 11 maja 2024 roku. Szczegółowy harmonogram rozgrywek, w tym godziny rozpoczęcia poszczególnych meczów, zostanie opublikowany przed datą rozpoczęcia.

 

5. Zasady Techniczne

5.1. Każdy uczestnik może grać na jednym podanym koncie. W przypadku wykrycia, że jedna osoba gra na wielu kontach, drużynie grozi dyskwalifikacja z turnieju.

5.2. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad fair play oraz do korzystania z legalnych i uczciwych metod gry. Korzystanie z jakichkolwiek form oszustw, exploitów lub programów zwiększających nieuczciwą przewagę jest surowo zabronione.

 

6. Nagrody

6.1. Nagrody będą przyznane najlepszym drużynom w obu grach. Dokładne informacje na temat nagród zostaną podane przez organizatorów przed rozpoczęciem turnieju.

6.2. Nagrody mogą być w postaci sprzętu komputerowego, bonów na zakupy lub innych atrakcyjnych nagród zgodnych z zasobami organizatorów.

 

7. Postanowienia Końcowe

7.1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany harmonogramu lub regulaminu w przypadku nagłych okoliczności. Wszelkie zmiany zostaną ogłoszone na oficjalnej stronie turnieju oraz przekazane uczestnikom za pomocą innych dostępnych kanałów komunikacji.

7.2. Wszelkie spory i kwestie sporne będą rozstrzygane przez organizatorów. Decyzje organizatorów są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.

7.3. Uczestnicy zobowiązani są do zapoznania się z aktualnym regulaminem oraz do przestrzegania go w trakcie trwania turnieju. Naruszenie regulaminu może skutkować karą, włączając w to dyskwalifikację z turnieju.

 

Przez przystąpienie do turnieju uczestnicy akceptują niniejszy regulamin oraz zobowiązują się do jego przestrzegania pod rygorem dyskwalifikacji.